Меню

Розвиток мережі роздрібної торгівлі змусило підприємців зштовхнутися з однією з найпоширеніших проблем - злодійством.

Сьогодні ця обставина змусило приватний бізнес звернути найсерйознішу увагу на це питання і прийти до висновку про необхідність комплексного підходу до скорочення втрат від розкрадань, і, відповідно, збільшення інвестування в організацію системи безпеки. В даний час, за деякими даними, втрати від злодійства покупців і розкрадань, скоєних персоналом, варіюються в великих магазинах від 40 до 60 тисяч доларів США на рік, а в середніх і дрібних - від 15 до 28 тисяч. За іншими експертними оцінками, втрати тільки супермаркетів від розкрадань складають від 0,5 до 2% товарообігу, що збігається із загальносвітовою статистикою. Однак, на думку фахівців, в деяких магазинах цей показник втрат від злодійства досягає рівня 10-15% товарообігу. При цьому найбільш незахищеними стають супермаркети, що працюють за системою самообслуговування. Так прагнучи швидко перейти на новий, більш перспективний формат торгівлі, їх власники часто не приділяють належної уваги охороні і безпеці, а іноземні «господарі», звиклі до законослухняності і порядності своїх співгромадян, іноді навіть не припускають з якими видами «несунів» і формами злодійства вони можуть зіткнутися в наших умовах. В результаті і ті, і інші можуть виявитися не готовими до нових умов роботи і несуть істотні витрати.

Слід зазначити, що фахівці умовно поділяють проблему втрат від розкрадань в супермаркетах на два типи: злодійство персоналу і злодійство покупців. При цьому ними виділяються як загальні умови для здійснення можливих розкрадань, як персоналом, так і покупцями, а також специфічні види правопорушень, окремі для кожної з цих груп. Крім того, експерти рекомендують завжди пам'ятати поширену формулу, що 10% людей ніколи не зроблять злочину, 10% приготують його, які б кари їм за це не загрожували; ну а 80% підуть на правопорушення в разі створення відповідних умов і при наявності впевненості в своїй безкарності. В силу чого на будь-якому об'єкті повинна вестись постійна демонстрація присутності фізичної охорони об'єкта, а також підтримку їй встановленого режиму забезпечення безпеки.

У наших же умовах особливу увагу, на думку більшості приватних охоронців, повинна приділятися наступним. Так в «наших» супермаркетах найбільш поширені випадки, коли покупці, які приходять в ці магазини споживають на місці в торговельному залі продукти і напої, і «забувають» в подальшому їх оплатити.

Зустрічаються оригінали, які вчиняють цю дію сім'ями, разом з дітьми, бувають і інші курйози. Як розповів один із співробітників приватної охорони, в його практиці був випадок, коли молода людина взяв пляшку елітного коньяку і, розігнавшись, стрибнув грудьми на свій візок для продуктів, щоб охорона не наздогнала. Ну, а поки їхав, встиг випити весь коньяк, за який платити йому спочатку було нічим. Для боротьби з крадіжками покупців поряд з організацією професійної охорони об'єкта, фахівці рекомендують широке використання технічних засобів: систем електронного стеження за товарами, інтелектуального касового обладнання та відеоспостереження. Говорячи про системи відеоспостереження, фахівці відзначають, що крім безпосередньої передачі інформації камери спостереження забезпечують і психологічний ефект. У зв'язку з цим, як правило, на вході в магазинах мережі «Метро» покупці через скляну перегородку мають можливість бачити моніторну охорони магазину. Додатковим заходом психологічного впливу, можуть стати спеціальні оголошення, що інформують про те, що контроль в торговому залі здійснюється за допомогою відеоспостереження. Також система дозволяє відображати на моніторі служби охорони всі операції, вироблені на принтері інтелектуального касового терміналу в реальному режимі часу. Фахівцями також рекомендується розміщення дзеркал в тих місцях, які дозволять співробітникам супермаркету спостерігати за великим простором, в тому числі на касі. Так, іноді покупці не викладають касиру весь товар з візка, а касир зі свого робочого місця не бачить, що в ній знаходиться. У зв'язку з цим на касі встановлюється дзеркало, яке також покликане надавати на покупця психологічний вплив. Крім того, в США і країнах Європи набули поширення пости спостереження, коли в торговому залі ставиться вежа зі скла з однобічною видимістю. У той же час в Україні їх практично не використовують, так як внутрішнє планування існуючих магазинів не дозволяє встановити подібну конструкцію у зв'язку з економією площі. Поряд з цим широко застосовується практика роботи в торговому залі детективів під виглядом покупців, які за ознаками встановлюють осіб націлених на винос неоплаченого товару, про що повідомляють охорони, яка в подальшому затримує «несунів» при їх виході з касової зони.

Слід зазначити, що особливу увагу фахівцями приділяється інтелектуальному касовому обладнанню та відеоспостереження в точці розрахунку за товар, де стикаються інтереси різних осіб і де, як ніколи, можлива змова покупців з персоналом.

 
Чому саме ми?

Досвід

Работа в зглагодженній команді та окремо. Великий досвид роботи

Якість

Якість наданих послуг на вищому рівні

Завжди вчасно

Прийняття об'єктів під охорону, виїзд охорони на місце

Послуги охорони у м.Києві та Київській області

ohrana-gruzov

Супровід вантажів

Професійний супровід грузів та охорона матеріальних цінностей в дорозі по території України

Детальніше...

lichnaya-ohrana-kiev

Особиста охорона

Ми надаемо послуги по забезпеченню безпеки особистості. В нашій компаніїї працюють професійно сертифіковані  охоронці

Детальніше...

ohrana-meropriyatiy

Охорона заходів

Професійна охорона масових заходів у м. Києві. Комплексне забезпечення безпеки для гостей та участників заходів

Детальніше...

НАШІ КОНТАКТИ

 

+38(044) 227-48-00

+38(068) 303-48-00

г. Киев ул. Герцена 6,
info@avangard-security.com.ua
avangard-security.com.ua

 

 

 

 

 

 

 

обратная связь

Ваше сообщение было успешно отправлено

ВГОРУ